Entouragemaraton

Alla hjärtans dag är ju imorgon men eftersom mitt hjärta varit här i helgen kan man säga att vi har "firat" denna kärleksfulla dag hela helgen. Vi har haft en jättefin helg och jag saknar det redan. Jag vänjer mig tyvärr alldeles för fort vid hur mysigt det faktiskt är! Men som tur är så stortrivs jag här i Jönköping med mina fina vänner och bra plugg så det går hur bra som helst :).

Igår bjöd Kevin på en mysig kväll på En italienare & En grek - vi var där förra gången han var här också, favoritrestaurang! Så himla mysigt och fruktansvärt god mat. På vägen hem köpte vi ännu en stor godispåse och popcorn, och så såg vi Entourage hela natten.









Nu ska jag vara duktig med plugget, det behövs verkligen. Tentan börjar närma sig!


Kommentarer
FANNY säger:

Tack gumman =) och de var verkligen supermumsiga!! Hur känns allt nu?

2011-02-13 | 18:28:21
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback