Äntligen!

Äntligen var det min tur att hamna på förstasidan på blogg.se. Fanny har varit där ett antal gånger och jag har tyckt att det skulle varit så kul att själv hamna där! Och nu i eftermiddags när jag tog en paus i pluggandet så såg jag mitt inlägg om strumpbyxfrisyren på förstasidan. Gissa om jag blev glad! Med tanke på att mitt normala lilla läsarantal ligger på 40-50 per dag så var detta verkligen roligt! ;)

Jag lovar att svara på alla kommentarer imorgonkväll (hann inte ikväll pga plugget!), men nu måste jag skynda mig. Som jag tjatat om i de senaste inläggen har vi tenta imorgon och jag ska dessutom åka hem till Malmö efter tentan. Så mina planer för kvällen är att slänga i mig lite mat, duscha, packa och sen lägga mig i sängen och läsa genom mina anteckningar en sista gång.

Detta gjorde verkligen min annars heldeppiga och tentastressiga dag. Tack för att ni orkade kika in på min blogg :)!

KRAM sålänge ♥




Kommentarer
FATMA | underhållning säger:

Vad tycker du om trailern till Natalie Portman & Joseph Gordon-Levitts nya film? :)

Eleonore säger:

Oj vilket rekord du fick där, hoppas alla stannar kvar nu :D

Ok då förstår jag precis hur man ska göra, tack för tipset!

2011-02-23 | 19:58:35
Bloggadress: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback