Animal pattern, I love you

Jag har länge älskat leopardmönstrade kläder och det håller verkligen i sig! Jag köpte en bikini från Asos för ett par år sedan som jag fortfarande använder och tänker göra det även denna sommar! Långklänningen från H&M, en blus från Zara och nu min nya förälskelse - även denna från Asos. Älskar mixen av färgerna och det djurmönstrade tyget! Den blir ett måste till sommarn.




Den underbara långklänningen från H&M

Asosfavoriten

Blusen från Zara

Och så hittade jag denna underbara klänning från Asos för 465 kr!



Är den inte fantastisk?

Nu ska jag sova och ladda upp för en lång dag på biblioteket imorgon, pluuugg!
Sleep tight ♥.



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Underbara prickiga djur =))

2011-02-15 | 01:09:11
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com
linnea säger:

det är bara bra här! :D

2011-02-15 | 10:43:57
Bloggadress: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback