11.02.21

God morgon!
Nu har vi en heldag framför oss i skolan, de har lagt den sista föreläsningen inför tentan idag - två dagar innan. Så himla dumt! Och efter föreläsningen har vi seminarie på det vi precis lärt oss... love it.

Så direkt efter seminariet vid fem-tiden blir det plugg, plugg, plugg! Tenta på onsdag. Usch, första gången det känns riktigt osäkert om jag klarar den eller inte. Men det återstå att se.

Nu ska jag springa ner till Emma!
Kram ♥


Hoppas ni får en trevlig start på veckan!


Kommentarer
mysan säger:

Klart du kommer klara det, bara kämpa på sista nu :D Sen får du komma till Malmö och fira att du klarade tentan!!

2011-02-21 | 14:20:40
Bloggadress: http://sintring.blogg.se/
Anonym säger:

Ja det förstår jag som du pluggar.

Tänkte skriva "åk och köp en påse godis så orkar du nog lite till" men sen kom jag på att du slutat äta de :)

Ja det är klart att vi ses ute i helgen :)

2011-02-21 | 18:40:14
Emelie Sjölin säger:

Jobbigt söt du är gumman, älskar dig oändligt!!!!

2011-02-22 | 16:10:23
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com
Anonym säger:

jätte söt!

2011-02-22 | 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback