Vodkameloner och julfest!

Hej!

Idag har jag varit på skolan hela dagen med Anna, vi fixade arbetet så att det är så gott som klart nu. Så snabba har vi aldrig varit, vi fick reda på uppgiften i måndags och vårt arbete som ska redovisas i 50 min efter jul är redan färdigt - love it. Sen ska vi göra ett individuellt arbete också + att plugga till tentan så det är en hel del att göra!

Men gårdagen var iallafall grymt lyckad, vi började med förfest hos Jacob som hade sprutat in vodka i två meloner, blev faktiskt riktigt gott! Han hade bakat en kladdkaka också men den var alkoholfri ;). Vi hade köpt Jäger att dela på också så förutsättningarna var goda för en lyckad julfest. Vi fortsatte festen på skolan där resten av folket var, det bjöds på julmacka och härlig musik av Bockfrämmat. Vidare sen drog vi till en klubb i stan som de hyrt för bara oss. Vi hade så himla roligt!

Idag har jag mått som jag förtjänat, att festa med förkylning och lite feber gynnade mig inte. Men det var det värt. Jag börjar känna mig lite bättre nu vilket är tur för jag ska jobba fredag - tisdag och däremellan har vi föreläsningar.

Hoppas att ni haft en fin dag! Här kommer lite bilder från igår. Hade inte kameran med mig så mobilbilderna får duga.

Puss!


Gårdagens outfit med nya byxorna från Gina i skinnimitation

Jacobs meloner och kladdiga kladdkaka, sjukt gott!











Tack fina, fina vänner för en grym kväll!


Kommentarer
Jolie säger:

haha åh, vodka meloner ger aldrig en rättvis fylla

2011-12-17 | 19:46:45
Bloggadress: http://joliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback