Spontan utekväll

God morgon!

Jag är medveten om att det var två dagar sen jag skrev sist, för dåligt! Jag har haft alldeles för mycket att göra, men nu är allt klart, arbetet inlämnat i fredags och jag jobbade hela dagen igår. När jag kom hem var tanken att jag bara skulle slappa och baka cheesecake till idag, så Hanna kom förbi och höll mig sällskap.

Kvällen slutade med en spontanutgång med drinkar först med Hanna och hennes pojkvän. Vi dansade i princip tills de stängde, möttes av E-type på väg ut och Hanna blev så sjukt hispig och jag har nog aldrig sett nåt sötare..! "Men Cicci detta är stort i Jönköping!" Efter E-type-hysterin käkade vi kebab innan vi fortsatte hem. Roligaste utekvällen på mycket länge :) Spontanitet blir alltid bäst!

Nu ska jag skynda mig iväg till Gina Tricot och sälja julklappar i fyra timmar och sen kommer tjejerna hem till mig ikväll för mys mys mys! Puss & kram sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback