Scrapbook

img_1558 (MMS)

Då var jag på väg hemåt igen, eller till mitt ena hem! Malmö kommer alltid att förbli mest hemma för mig :) men hur som helst så sitter jag på bussen på väg till Jönköping! Det har varit två fina dagar hemma med mina nära och kära! Efter att vi hade firat hemma hos moster igår åkte jag hem till min underbara pojkvän och firade lite jul med honom. Han fick en kavaj och en fluga av mig i julklapp och jag fick världens finaste örhängen från Efva Attling! Jag fick även två parfymer av Kevins mamma, ett litet paket med DKNY/Apple, den gröna och den rosa - luktar så jäkla gott! I fredags fick jag ju Viktor & Rolfs Flowerbomb av Anette så nu har jag massa goda parfymer. Visar lite bilder senare på allt fint jag fått i helgen. Men en av de finaste julklapparna var från Emelie, hon hade gjort en scrapbook till mig med bilder från flera år tillbaka med teman på varje sida. Älskar den! Även därifrån måste jag visa lite fler bilder när jag kommit hem ikväll. Nu ska jag läsa de tidningar jag köpte i fredags men som jag somnade ifrån :P Hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback