Personligt rekord!

Hej hopp!

Nu är jag äntligen hemma, det har varit en lång dag och jag kan väl säga att jag bokstavligt talat vaknade på fel sida idag. Vår nya kurs startade idag och det vill man gärna vara med på vid introduktionen. Föreläsningen började 9.00 och 8.47 (!) vaknade jag. Jag hade alltså sovit förbi tre alarm, och jag har den värsta signalen som finns på iPhonen och även högsta volymen. Helt sjukt..

Jag sprang in på badrummet, satte in linserna och borstade tänderna, tog på mig något utan att tänka efter vad, sprang ut genom dörren och sprang HELA vägen till skolan. Jag trodde att jag skulle svimma på vägen, var så sjukt hungrig också! :P Men jag klarade det och satt inne i föreläsningssalen 9.00. Och för er som känner mig så vet ni hur mycket tid jag behöver på morgonen! Jag orkar inte stressa på morgonen, måste kunna äta frukost och titta på lite Vänner haha. Så 13 minuter från sängen till skolan är rekord för mig.

Därefter gick jag direkt till jobbet, trött och förvirrad men kom igång ganska snabbt eftersom tempot i butiken aldrig är lugnt, härligt! Nu ska jag käka lite mat och sen plugga.

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback