Nyårsklänning

Hej ♥

Examinationsseminariet gick jättebra idag! Vi var först ut efter att ha anmält oss frivilligt, det är ett måste för mig att få redovisa först. Nervositeten släpper fortare och man har inget att jämföra med. Om gruppen innan är JÄTTEBRA så blir man ju om möjligt ännu mer nervös. Men det gick jättebra för vår grupp, läraren var nöjd! Eller ja, för alla grupper :).

Emma och jag avrundade förmiddagen med en härlig och svettig timme på Friskis och nu sitter jag med arbetet som ska lämnas in imorgon. Har verkligen inget bra skrivhuvud idag, har fastnat lite.. Men deadline är inte förrän imorgonkväll om det nu skulle behövas, vilket jag inte hoppas! Kör på ikväll istället för imorgon är det ju Idolfinal!

Igår hittade jag förresten en jättesöt klänning på favoritsidan Asos som jag ska få av pappa i julklapp. Tänkte ha den på nyår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback