Nyår i Båstad

img_5320 (MMS)

(Bild från förra nyår hos Kevins kompis) Har precis sagt godnatt till älsklingen efter ett långt samtal. Vi har alltid lika mycket att prata om så därför blir det lätt för sent i säng, som nu till exempel. På lördag är det nyårsafton och i år ska vi fira i Båstad, det kommer bli riktigt trevligt och nästan alla vännerna kommer att vara där! Tråkigt är det dock att min kära syster ska fira i Göteborg och Kevin i Malmö. Ibland blir det lite knepigt när man ska försöka få ihop allt med olika umgängen och såvidare. Normalt sett på nyår brukar jag börja kvällen med mina fina vänner och avsluta den med Kevin och hans vänner men i år blir jag utan nyårskyssen eftersom vi är i Båstad. Har blivit lovad ett par pussar från Fanny och Malin så jag är ändå nöjd! :) Hur ska ni själva fira nyår? Sov gott, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback