Mot Malmö!

img_0955 (MMS)

Äntligen sitter jag på bussen som ska ta mig hem till ljuva Malmö! Eller ljuva familj, pojkvän och vänner - Malmö är ju inte speciellt ljuvligt för tillfället med allt som händer. Men trots det är det alltid precis lika skönt att komma hem och andas Malmö-luft igen. Förutom julafton förra helgen så har jag inte varit hemma på åtta veckor, alldeles för länge! Så nu är det färdigjobbat för detta året och jag är tillbaka i Jönköping den 9 januari för då drar skolan igång igen. Men nu ska jag mysa mysa mysa och njuta! På tal om ingenting, så gjorde mina muffins succé på jobbet idag, de blev såååå goda och såååå kladdiga! Mums! Tänkte baka likadana till imorgon och ta med mig till Båstad fast med lite andra roliga fyllningar i. Vi hörs säkert under resans gång, nu ska jag koppla av och lyssna på underbara U2. Vi stannar i Halmstad där jag byter buss mot Malmö! Puss & kram så länge!


Kommentarer
Anna säger:

Ja, alla bilder är fotade med en Canon EOS 450d :} rekommenderar verkligen om du vill köpa en systemkamera. Skulle dock satsa på 500d, 550d eller 600d eftersom de är nyare och har även filmning... åtminstone de två senare har film-möjlighet i hd-format :}

2011-12-30 | 22:43:29
Bloggadress: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback