Mellandagsrea!

Hej! ♥

Jag är helt slut i kroppen efter en lång dag på Gina Tricot, mitt i REA-kaoset och alla galna kunder. Vi började jobba klockan 7.00 imorse vilket innebar att jag inte festade igår. Tråkigt eftersom juldagen är en av de roligaste utekvällarna på året, men så är det ibland!

När vi hade REA-märkt i princip hela butiken åt vi en mysig frukost tillsammans alla tjejerna innan vi öppnade dörrarna klockan 10. Det vällde in tjejer som köade utanför. Helt galet var det men riktigt roligt, tiden gick fort och man hann inte känna efter. Så fort vi stängt butiken och började städa kändes det verkligen hur otroligt trött man var i benen och fötterna. Resten av mellandagarna jobbar jag från 10 - 19 så jag har ett par långa dagar framför mig.

Innan jag lägger mig nu snart tänkte jag bara lägga in lite bilder från helgens julfirande i Malmö. Som jag skrivit innan var vi hos pappsi på lillejul som vi kallar det och på julafton firade vi med mamsi och hennes sida av släkten.



Hos pappa




Finaste farmor & farfar!



Julaftonsmorgon hos mamma





Kvällen tillbringade vi hos moster




Nu tänkte jag ringa min älskling och krypa ner under täcket - behöver sömn!
Sov gott mina vänner, vi hörs imorgon. Kramar!


Kommentarer
Alice säger:

Söt du är tack för din söta kommentar! Å London var supermys!



Jobba nu inte ihjäl dig tjejen!



Kramar!

2011-12-26 | 23:30:11
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback