Julklappstips!

Innan jag sätter igång med plugget ordentligt så måste jag visa er en sak som jag testat - ett fjädersmycke till håret! Jag har ett par örhängen sen innan som är av fjädrar och jag älskar speciellt de jag fick av Emelie från London, så jäkla snygga. Så jag var bara tvungen att prova det där med hårsmycken också. Det var minst lika fint måste jag säga!

Det blir en rolig detalj, framförallt till festligare tillfällen skulle jag nog tycka. Man sätter fast den med en liten klämma, hur enkelt som helst - och så låter man fjädern trilla fram tillsammans med hårslingorna. Jag läste dessutom att man kan locka eller platta de här fjädrarna om man nu skulle vilja styla dem tillsammans med håret, de tål nämligen upp till 230 graders värme, ganska sjukt!

Så om ni har brist på julklappsidéer till en tjejkompis eller syster så är detta ett litet tips från mig! Den fjädern jag har är från märket Be Gorgeous och finns att köpa på Nellys hemsida! Här hittar ni dem :) Finns olika färger och utseenden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback