He's more than just a vampire

Hej vänner!

Jag är sent uppe idag - I know it. Jag håller på att bli sjuk och jag gillar det inte, har definitivt inte tid med det just nu. Jag jobbar fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och jag vet att de verkligen behöver mig eftersom jag är extra och schemalagd då, så jag har varken tid eller lust att inte jobba. Jag måste jobba! Så att min hals jävlas med mig nu är ingen höjdare. Har sovit i soffan flera timmar i eftermiddags med halsduk och under lager av filtar. Jag vaknade halv nio, jag som aldrig sover på dagen. Så därför är jag väldigt pigg just nu.

Twilight gick ju på kanal 5 idag till min förtjusning, det var så längesen jag såg första filmen och har nästan glömt hur bra den är. De är så unga i den här filmen, hur söta som helst. Bellas och Edwards första kyss hade man ju kunnat dö för! För Edward Cullen hade jag kunnat bli vampyr vilken dag som helst.

Robert Pattinson är inte bara en bra skådespelare och en vacker människa utan även en riktigt bra sångare - he's got the whole package so to speak! Några av hans låtar är med i filmerna, om ni inte lyssnat på hans musik så kan ni höra dem här! Let me sign (riktigt bra 50 s in i låten!), Never thinkIt's all on you! Lyssna och njut mina vänner. Underbar röst och musik.

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Håll tummarna för att min feberfrossa inte är feberfrossa för vi ska ju på julfest imorgon i skolan!

Sleep tight ♥



Kommentarer
Alice säger:

Sv: Ja det är faktiskt skönt att kunna säga att jag inte saknar Malmö. Tänka sig, inte visste jag att jag skulle säga såhär haha! Ja kärleken vet jag vart det ligger! Inte sådär överdrivet långt ifrån mig :)



Krya på dig, hoppas halsen blir bättre snart! Kram!

2011-12-14 | 11:56:54
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback