Årets första snö

Hej! Äntligen har snön fallit! Nu känns det som om vintern är på väg. Det är inte mycket snö men det ligger åtminstone kvar på marken. Otroligt mysigt när den första snön kommer!

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen, har jobbat både igår och idag men resten av veckan ska jag plugga och fixa det sista inför examinationen på torsdag. Vi har gjort ett arbete i grupp som vi skickade in igår, som ska redovisas på torsdag men det individuella arbetet om genus och etnicitet ska vara inlämnat på fredag! Så det är det jag ska skriva ikväll tänkte jag. Klockan nio är det Desperate Housewives och det vill jag gärna unna mig så nu stänger jag ner allt som har med internet att göra, så att arbetet kan bli klart! :)

Vi hörs lite senare, trevlig kväll sålänge. KRAM ♥!



Trivs i min nya hårfärg! Just på denna bilden ser det väldigt ljust ut, men det är precis lagom tycker jag. Ska ta en bättre bild imorgon i dagsljus. Jag blev iallafall av med den riktigt ljusa färgen som inte alls matchade min utväxt :P.


Kommentarer
Alice säger:

Haha ja det är vi nog! Kul vi är det med lite udda saker (ja ibland iaf;) )! Åh ja jag hade också velat ha den på mitt bröllop! Hoppas jag hittar en fantastisk man som överraskar mig med det, ska bara hjärntvätta honom med Love actually först så han fattar vinken;)



Så mysigt det ser ut med all snön, i Halmstad regnar det bara :(. Ha en mysig kväll fining! Kram på dig!

2011-12-06 | 18:18:48
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/
ida säger:

Hej sötnos hur är läget med dig idag? :)

2011-12-06 | 21:16:43
Bloggadress: http://idawestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback