Äntligen är den min!

Jag hämtade min klänning idag, den jag beställde till nyår. Den har varit vilse i Jönköping sen en vecka tillbaka men nu fick jag tag på den - tack och lov! Den ser ut precis som på hemsidan och som jag tänkt mig. Hur skönt som helst! :) Slänger in två bilder som jag tog lite snabbt bara. Nu är det dags för mig att sova! Ska bara slå min älskling en pling för nu är han hemma från Spanien!

Sov gott allihopa, kramar ♥



Blir inte bra bilder men det enda ljuset jag har är på badrummet! Men det får duga ikväll!


Kommentarer
Caroline säger:

Va snygg!! Vilken storlek har du och vilken storlek köpte du? :)

2011-12-27 | 20:36:47
C säger:

Svar: Tack! =) Jag har 36-38 i vanliga fall och beställde en 36a eftersom modellen redan är lös i sig, och den blev precis lagom!

2011-12-28 | 00:34:57
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback