31 december 2011

Hej hopp mina vänner!
Nu blir det ett litet snabbt inlägg för jag måste springa in i duschen snart, ska köra om en dryg timme. Igår kom min älskling och hämtade mig på stationen och så somnade jag gott bredvid honom, som alltid! :) Nu har jag fått låna bilen av pappa, bakat nyårsmuffins och haft en mysig förmiddag med mamma. Ska strax köra mot Helsingborg för att hämta Malin och först lämna mamma i Lund! Sen bär det av mot BÅSTAD för en grym nyårsafton. Är så taggad! Har saknat mina skånska vänner så otroligt mycket, åtta veckor sen sist ju - galet!

Nu blir det många muffinsinlägg känner jag, så snart får det räcka :P Men det blev ett helt gäng muffins till ikväll med olika fyllningar. Dumle, smarties och marshmallows. Grymt gott!

Vi hörs kanske ikväll annars imorgon när alla piggnat till och är vakna! Så då önskar jag er ett GOTT NYTT ÅR och en helt fantastisk afton!

PUSS & KRAM ♥




Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

mums vad gott det såg ut! :D



- Hihi tack så mycket! :D jag fotar med en nikon d700! =)

2012-01-01 | 19:46:32
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback