Walking On A Dream

Jag har precis ätit Malmös godaste thaigryta, kyckling i kokosmjölk med ananasbitar och röd curry. Från vårt favoritställe Tam Nak Thai - det är alltid precis lika gott! Jag vet inte hur många år vi köpt thaimat därifrån, och vi är lika nöjda och belåtna varje gång. Sååå gott! Om ni aldrig ätit där tidigare så borde ni testa - de kostar dessutom bara 45 kr.

Om det slutar regna snart så tänkte jag bege mig till stan och fixa lite inför onsdag. Sen föreslog Malin att vi skulle mötas upp när hon slutat jobba så det blir nog en sväng till Triangeln när hon slutar. Så får vi se sen! Jag måste på lite olika håll i stan så jag hoppas verkligen att regnet upphör snart. Tramsväder.

Har ni förresten hört Walking on a dream? Emma visade den här för mig nån gång i höstas, och jag tycker fortfarande att den är så bra. Lyssna och njut!




Vi hörs lite senare! Imorgon har jag sovmorgon så jag kan vara uppe lite längre ikväll!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback