Varma mackor

Ikväll orkade vi inte laga någon ordentlig middag men vi hade lite godsaker hemma i kylen, så vi slängde ihop varma mackor med färska champinjoner bland annat. Så himla gott och enkelt. Mums! Så nu är jag mätt och belåten och lyssnar på en Stones-låt som Alicia Keys & Adam Levine sjunger - Wild horses. Den är så bra! Ni kan lyssna på den här.

Ikväll ska jag mysa med min pojkvän och hans vänner hemma hos Emil. Jag ska äntligen få se Scream 4 som jag så länge väntat på. Vi skulle ha sett den när den gick på bio i våras men det blev aldrig av. Men nu jäklar! De är ju så roliga de där skräckfilmerna.. nostalgi!

Jag hoppas ni får en trevlig söndagskväll mina vänner! Vi hörs imorgon :).
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback