Tisdagens mys: dagen började tidigt, närma...

img_0617 (MMS)

Tisdagens mys: dagen började tidigt, närmare bestämt 05.20 då jag steg upp för att jobba. Det var riktigt tungt att komma ur sängen idag.. Vissa morgnar är det jobbigare! Men väl på jobb så gick tiden fort och när jag slutade klockan tre mötte jag upp mamma vid Limhamns kyrka, handlade blommor till gammelfarmor på minneslunden och sen gick vi en runda inne på kyrkogården också. Jag köpte rosa rosor, hennes favoriter =). Ikväll har jag umgåtts med min fina Malin, ätit sallad från Café 2000 och myst framför TVn till Vänner och Skansen. Nu har jag bäddat ner mig i Kevins säng för att slippa katthåren inatt och snart kommer nog min kära hem. Har inte träffats sen i fredags så jag längtar! Sov så gott, många kramar


Kommentarer
Mamma säger:

Tryckte på ''GILLA''-knappen

2011-08-03 | 12:15:51
Emelie Sandgren. säger:

Åh, du är verkligen vacker måste jag säga!!

2011-08-03 | 15:12:14
Bloggadress: http://emeliesaandgren.blogg.se/
C säger:

Mamma: du är så söt :)



Emelie: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir!

2011-08-04 | 15:41:31
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback