Tacos och rosé

Och som en fortsättning på förra inlägget, så avslutade vi sommaren med en jättemysig tjejmiddag och fest som min kära syster ordnade. Tyvärr hade vi inget laddat batteri till kameran denna kväll, så jag har bara tagit enstaka bilder med mobilen. Blev inget vidare bra men jag kan säga att vi alla hade en lyckad kväll! Vi dansade och drack vin, skrattade och hade bara så mysigt tillsammans. Emelie och Emma drog ut sen men jag var så himla trött och skulle upp till bussen dagen därpå, så jag följde inte med. Vilket jag ångrar nu i efterhand! Men jag mådde relativt bra morgonen därefter, så det var kanske ganska klokt trots allt!





Tack för allt du fixade Emelie! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback