Städar lägenheten

Då var jag hemma i min lilla lägenhet igen! Det känns skönt, men lite ensamt faktiskt. Har ju haft sällskap runt mig hela sommaren så det får jag vänja mig vid :). Nu ska jag städa hela lägenheten och göra det fint här. Har Sex and the city på i bakgrunden och äter lite chips för sista gången på ett bra tag! Minns ni att jag hade godisförbud i våras? Det varade ju fram till sommarlovet och nu har jag ätit gott hela sommaren... speciellt på mitt sommarjobb på äldreboendet - herregud vad farligt att arbeta med äldre varje dag som har fika fem gånger om dagen..!

Så Emelie och jag har ett vad för att kunna hålla det strängare och verkligen inte äta. Det gäller godis, alla sorters snacks och glass - fram till nyårsafton till att börja med. Om vi äter något ska vi betala den andra en viss summa pengar. Jag är så laddad för en höst med mycket träning och nyttig mat! Det enda jag inte har med i mitt förbud är kakor, vi bakar en hel del här uppe och det är så mysigt så jag kan inte vara utan :P!

Vi hörs om en liten stund när lägenheten är fin och mysig igen! Kram på er ♥ 

Här är en liten video från Veronica Maggio förra söndagen på Stortorget - helt underbar är hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback