Matlagning!

Hej käraste!

Nu har jag varit och storhandlat med Hanna på Ica Maxi. Jag får passa på när mina vänner kör och handlar, det blir så himla tungt att gå själv från affären när jag behöver storhandla. Så idag passade jag minsann på, och nu är frysen full och kylen likaså. Tänkte fixa storkok här hemma ikväll, sätta på lite Vänner i bakgrunden och städa hela lägenheten. Det behövs nämligen också!

Så stay tuned, så får vi se vad jag kokar ihop för nånting :). Trevlig kväll så länge!

Kraaamar ♥


Hittade en bild i arkivet från i somras, vi var i Ljunghusen hos Oscar innan vi drog ut och dansade. Tror det var under Falsterbo Horseshow! Saknar er mina små hallon! Den fjärde i kvartetten står bakom kameran, kära syster :).


Kommentarer
F A N C Y säger:

Miss you! <3

2011-08-31 | 18:56:41
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback