Maskinen & The Ark

Jag kom på att jag glömt skriva om helgen! Det hände ju massa skoj! I fredags var vi först ute och åt med mamsi på Le Colisé som en liten avskedsmiddag efter en fin sommar i Malmö. Emelie och jag mötte upp Fanny därefter och cyklade in till stan för att se Maskinen och sen The Ark.

Maskinen var så sjuuukt bra! Vilket drag det var, det kändes som en megastor fest som aldrig tog slut. Stortorget var mer laddat än någonsin och 35 000 skåningar hoppade och dansade till Maskinens musik. Bra bra!

The Ark avslutade kvällen med sitt sista framträdande någonsin, och även där var det riktigt bra stämning! Åh så härlig kväll. Och som pricken över i:et hittade Michaela oss i öltältet så fick jag träffat henne en sista gång också :).







Maskinen - Alla som inte dansar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback