Höstskor

Det tar faktiskt emot att redan nu handla kläder och skor inför hösten. Men sommaren är ändå så tråkig så jag börjar ge upp. Nu kan det snart få bli en mysig höst istället - jag älskar ju faktiskt när det går mot höst. Sommaren är bara bäst när den är på sitt goda humör, om den är som i år kan det lika bra bli höst tycker jag!

Sååå, för att inviga hösten så köpte jag ett par skor hos Malin igår på DinSko. De är jättefina, billiga och hur sköna som helst! Jag ska köpa ett par Converse till nästa lön, som jag velat ha i två år men aldrig köpt. Men de ska jag unna mig och eftersom de är i skinn och kostar lite mer så passade de här DinSko-skorna mig perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback