Go your own way

Sådär ja, då var lägenheten städad och jag har tänt ljus överallt, Sex and the city har rullat hela kvällen, föreläsningspapprena är utskrivna inför morgondagen, matlådan står redo i kylskåpet och musiken strömmar ur mina nyinköpta högtalare - nu kan jag njuta av musiken på riktigt! Att lyssna på musik med endast datorhögtalarna är inget vidare. Nu är det däremot dags att sova och det ska bli väldigt skönt, är grymt trött efter helgen! Jag ser verkligen fram emot att börja skolan igen, få ordning på vardagen och umgås med fina vänner här i Jönköping!

Hoppas att ni sover gott och får en fin start på kommande vecka!
KRAM ♥

Har nästan lyssnat sönder en låt ikväll, den är bara så bra! Go your own way med Fleetwood Mac. Lyssna på den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback