Glass vid kanalen

Hej vänner! ♥

Nu har jag fått min dos av kärlek för dagen. Har hängt med min lilla Malin, vi möttes upp i stan och skulle köpa mina stolar men leverantören som skulle leverera stolarna idag var tydligen sjuk. Så mina reserverade stolar fanns inte.. Men personalen i butiken skrev ett kvitto till mig, och bara för att den stackars leverantören var sjuk så fick jag en av stolarna på halva priset. Alltid nåt! Där fick jag en extra öl imorgonkväll! Haha. Tur i oturen. Därefter skämde vi bort oss med en glass vid kanalen. Jag köpte en kula med Tobleroneglass - herregud så gott! Smaka den säger jag bara!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen bädda ner mig. Tiiidig morgon på jobbet väntar! Och eftersom vi ska dansa hela natten lång imorgon och köra all in, då alla vi är lediga i helgen, så kan jag behöva min skönhetssömn inatt! Så - sov så gott godingar! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback