Frukost

Idag är jag ledig vilket känns välbehövligt efter en hel helg med jobb. Jag har däremot inte så mycket kvar av mitt sommarjobb nu, jag slutar på fredag. Tiden har verkligen sprungit ifrån oss! Skolan börjar om två veckor (!). Men det ska bli jätteroligt att komma tillbaka och träffa mina söta vänner, det har jag längtat efter! Känns konstigt att vi inte träffats på över två månader när vi annars träffas varje dag. Sen ska vi dessutom ut på praktik ganska snart så vi har massor att se fram emot.

Nu ska jag äta min sena frukost, är vrålhungrig! Jag har varit några små ärenden och handlat maten till ikväll, så jag har faktiskt inte sovit såhär länge..! Idag blir det A-fil med kanel, vattenmelon och en kopp te. Mamma har de bästa tesorterna, måste nog fixa med mig lite till Jönköping. Hon köper sitt te från en liten butik i Lund som har hundratals olika sorter.

Hoppas ni får en mysig måndag och en bra start på veckan. Jag ska försöka få en klipptid för mitt hår trillar snart av mig. Det är så risigt nu, tunt och slitet. Usch! Ska jaga min frisör nu! Hörs senare kära ni. Kram ♥



Kommentarer
Amanda säger:

Svar: tack vad roligt att du tycker det! glad jag blir :-D

2011-08-15 | 12:54:45
Hanna W säger:

sv; Ok :> Jo det är bra.. hur är det själv?

2011-08-15 | 13:22:30
Bloggadress: http://hannawild.blogg.se/
Johanna säger:

Läser du http://www.mogis.se blogg?

2011-08-15 | 13:39:51
Sara säger:

Skönt att vara ledig :) Jag är ledig imorgon :)

2011-08-15 | 15:37:38
Bloggadress: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback