Valborgsmorgon

God morgon snyggingar!
Idag är det visst Valborg, och det ska vi fira med vin och trevligt sällskap. Emma är på bröllop och kommer hem vid tre, kanske fyra så vad ska jag göra till dess? Plugga? Plugga hade varit ett bra alternativ. Men jag måste iväg och handla vin också, kan tänka mig kaoset inne på systemet idag. Alla alkoholgalningar en dag som denna..

Solen skiner som aldrig förr så det hade inte varit helt fel med lite sol på kinderna idag också. Får nog bege mig ner mot stan och inhandla lite gott inför kvällen och sen sätta mig i solen, och plugga. Så får det bli! Men nu! ska jag hoppa in i duschen och sen käka frulle.

Trevlig dag kära ni, vi hörs mer sen! Puss & kram!

Satt och kikade genom två fantastiska fotoalbum som jag fick av Malin när jag fyllde år i vintras. Hon har samlat bilder från studenten, vår Thailand-resa, balen, Prag-resan med klassen och massa blandade bilder från 2010's härligaste stunder. Jag är så glad för de här albumen, gumman!



Pragresan och Thailand.

Balen

Studenten

På flaaaket =)

Falsterbo Horse Show

Mina midsommarflickor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback