En felfri fredag

Heeej! :)
Hoppas att ni haft en bra fredag? Min har varit väldigt bra. Trots pluggande så har vi fått oss ett par skrattanfall som absolut inte gick att hejda. Haha, ibland är det så svårt att sluta skratta. Det är omöjligt! Vi var så trötta efter att ha pluggat i fem timmar sen tidigt imorse, vissa av oss sov på borden (nämner inga namn..) och efter en liten eftermiddagskaka som Hanna hade med sig fick vi vår dos med socker som behövdes för att piggna till. Det var inte direkt läge heller att asgarva i flera minuter på bibliotekets tysta avdelning..



Vid femtiden gick vi ner på stan och tog en pluggpaus, som slutade med morötter, dippa och coca-cola hemma hos mig och sen mötte jag och Anna upp Jacob på Filmstaden. Vi träffade även Hanna med pojkvän och lillasyster som också skulle se filmen :). Vi såg Hur många lingon finns det i världen, och om ni inte sett den så är det ett måste! Herregud vilken ljuvlig film. Jag gillade varenda minut av filmen, massor av skratt och lite tårar. Underbar film!

Tack för en mysig kväll mina söta vänner! Tror vi behövde den här energin och ledigheten för att orka med fem dagars tentaplugg till. Heja oss!



Se den! Ni kommer älska den!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Vilken underbar fredag det låter som!! Helt perkefta studentlivet =))

2011-04-16 | 11:38:36
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback