Perfect

Tror att den värsta stressen har lagt sig, kanske för att en gullig läsare skrev till mig? Eller också för att jag omedvetet kan mer än jag tror? Eller för att det inte finns mer att göra nu?... Eller så är det en bra blandning av allt det där. Hur som helst så kan jag inte göra mer än mitt bästa imorgon! :)




Så jag tog en liten paus och åt en sen lunch som blev jättegod! Pastasallad igen, blir mycket av det när man är student.. Med vitlökssalami, pesto, majs och fetaost. Sen köpte jag ett jättegott bröd till med oliver i. Och påväg till affären kom jag på mig själv med att sjunga på en gammal Simple Plan-låt som jag älskade för några år sen! Jag lyssnade alltid på dem då, och konstigt nog fick jag den här låten på huvudet idag.

Så nu har jag tjatat ut den ganska bra redan ;) Men den är bra och framförallt för att den framkallade lite gamla minnen som jag inte tänkt på, på flera år. Good old times! 

Har ni någon speciell låt som framkallar fina gamla minnen? Jag tror i och för sig att alla har det, konstigt vore det annars! 
 


Kommentarer
Anonym säger:

Jag tycker du varit superduktig som pluggat så mycket tjejen! Det kommer säkert få hur bra som helst imorgon! Å som du sa annars har du gjort ditt bästa! Passa sen på att ha en härlig påskhelg! Kram på dig

2011-04-20 | 18:22:17
C säger:

Tack så jättemycket :) jag känner mig ganska lugn nu även om det är mycket jag inte fått in, men det kommer jag att lära mig genom åren under praktik och så :) det var du som skrev om magstressen antar jag? tack detsamma, ska försöka njuta hela helgen med middagar hemma hos både mamma och pappa, ut och dansa med vännerna, dejt med pojkvän på fredag, påskmys med farmor o farfar på söndag! Blir nog en perfekt helg! :) glad påsk rara du! (om vi inte hörs här senare) ;P

2011-04-20 | 19:15:35
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
Anonym säger:

Du har helt rätt sätt att tänka så det kommer säkert gå galant! Japp det var jag! Låter som om du kommer ha ett underbart påsklov tjejen! Stort lycka till på tentan imorgon och glad påsk på dig med!! Kram

2011-04-20 | 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback