Om sanningen ska fram

Förlåt My, men jag kan inte låta bli att tycka om denna hemska låt, haha! Jag sjunger redan med och kan texten - det är inte ok! My hatar denna låt över allt annat vad jag förstått.. men man kommer så lätt in i den, och tyvärr My så lär den bli årets sommarplåga. Eric Amarillo - Om sanningen ska fram. Knäppt att jag ens erkänner att jag gillar den! Finns det någon som tycker som jag..?

Idag har vi legat i trädgården, klarblå himmel och helt vindstilla. Vi har pluggat och solat, förenar nytta med nöje ;). Jag älskar den första solbrännan, man känner sig mycket fräschare direkt tycker jag. Så fort fräknarna bosätter sig på näsan vet man att det snart är sommar!



Solbränd bröstkorg och slitna toppar. Måste klippa mig snart!

Nu ska jag ut på en powerwalk, det har inte blivit så jättelånga turer de senaste två dagarna för jag orkar helt enkelt inte. Jag blir andfådd ganska snabbt och hostan förstör för mig om jag vill hålla tempot igång, men jag ska kämpa på idag också! För det är faktist jätteskönt att powerwalka, man hinner njuta mer av vädret och musiken jämfört med när man springer - då hör man bara sig själv flåsa och klaga över att det är för varmt.. :)

Så vi hörs senare kära ni!
Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback