Nästa - Malmö!

img_5002 (MMS)

Nästa - Malmö! Jag blev kär idag! Den här röda skönheten fick följa med mig från Monki och hem till Malmö! Den sks jag dansa flitigt i på lördag! Nu sitter jag på bussen och njuter av att vara färdig med tentan. Fruktansvärt skönt att släppa den stenen från sina axlar! Jag tror att det gick bra, jag borde ha klarat godkänt. Efter tentan gick jag och mina fina vänner och åt på En italienare & En grek, min favoritrestaurang i Jönköping! :) Bilder kommer sen! Jag gav tjejerna vars ett påskägg med favoritgodiset i, det tycker jag att se förtjänar! :) Nu ska jag njuta av senaste numret av Cosmo och bara andas ut och fira att det är helg! Vi hörs sen, puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback