Mornin' sunshine

God morgon!
Jag är faktiskt ganska pigg idag. Jag hade ställt klockan på 6.45 men vaknade av mig själv strax efter sex. Solen sken in i mitt rum, och jag blev alldeles varm i kroppen. Jag älskar morgonsolen, den kan ju göra hela min morgon! Men när jag varit uppe och satt på te hade den försvunnit lika snabbt igen :(. Får hoppas att den tittar förbi fler gånger under dagen.

Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning, sen bär det av mot biblan om en halvtimme. Jag har laddat upp med en god kycklingsallad med pesto, champinjoner, tomater och annat gott till lunch och två salamimackor till mellanmål. Det blir en lång pluggdag idag.

Hoppas att ni har en go fredagsmorgon allihopa :) Min är faktiskt inte så dum. Vi hörs senare! Kram!





Sockerförvaring i min söta muffin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback