Miss Li

Är inne i ett Winnerbäck-rus och kan inte sluta lyssna på hans underbara röst. En riktig mysfredag blev det! Det började med Pitbull - Give me everything som faktiskt är riktigt skön, men det övergick ganska snabbt till Winnerbäck tillsammans med Miss Li som har en sååå behaglig röst. Har lyssnat på deras Om du lämnade mig nu på repeat ett tag nu. Myspyslåt! Det enda som saknas är mina vänner och några glas vin. Får vänta till morgondagen!

Tiden efter Thailand har gått så oerhört fort! Det är över ett år sen, och jag saknar det ofta och mycket! Ibland önskar jag att tiden stod still, bara för en sekund. Ibland är det skönt att den går fort, om man tänker framåt - för om bara två år är jag färdig sjuksyrra. Och kan ge mig ut i jobbvärlden och läsa vidare till barnmorska som jag så länge längtat efter. Men ibland hade jag velat hålla tiden precis där den är, bara för en liten stund. Det hade varit nåt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback