Idag var jag bättre!

Japp, jag är nöjd! När det började regna utanför blev jag så sugen på en löprunda. Det finns ju inget skönare än att springa när det regnar, sålänge det inte blåser. Det slutade med att Erik hängde på och det var tur att han gjorde det för jag sprang längre än jag gjort på väldigt länge. Antar att man behöver någon att springa med för att pushas till de där sista kilometrarna! Hur som helst - sist jag sprang blev km-tiden 5,27 min och då sprang jag bara 6,5 km. Idag sprang vi 8 och på 5 minuter/km. Jag är verkligen så nöjd! Man kan om man vill!  

Jag var förresten och pratade med en sjuksköterska angående mina andningsproblem jag fick sist jag sprang, och hon tipsade mig om någon allergitablett. Jag skulle ta de några dagar och sen prova att springa igen - och idag kändes det ingenting. Så det innebär att jag börjar bli känslig för pollen också. Kul! Men skönt att tabletterna hjälpte mig iallafall.

Nu ska jag plugga intensivt två timmar sen är det dags för Grey's en våning ner med Emma! :)

Vi hörs senare! Ha en trevlig onsdagskväll :)!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback