Bästa helgen på länge!

Hej mina kära! Dålig uppdatering i helgen, jag vet. Men det är svårt att sitta koncentrerad vid datorn och få ihop bra blogginlägg när min bästa vän är på besök! Men imorse åkte hon hem igen så nu ska jag minsann uppdatera er.

I lördags var vi en sväng på stan som jag skrev tidigare och fick shoppat en del, sen var vi hos Anna på kvällen och drack massor av gott vin och Tequila Rose och sen fortsatte kvällen på Harrys/Sliver där min kära man också befann sig. I helgen har det ju varit sportfiskemässa i Jönköping och självklart var Kevin på plats.

Så bland alla leverantörer och kunder hittade jag min älskling inne på Sliver. Det var så härligt att få kramas och pussas igen! Det kändes overkligt alltihop, att Malin var här och att Kevin var här, och på samma uteställe - samma helg. Helt underbart!

När vi pussats och sagt hej fortsatte vi tjejer vår underbara kväll på dansgolvet tills fötterna värkte. När stället stängde handlade vi med oss kebab hem och käkade det till några avsnitt Sex and the city (som vi för övrigt har tittat på under helgens gång varje gång vi käkat, gjort oss iordning eller innan vi lagt oss :P).










Pusskalas mellan drinkarna och dansandet! :)

Tack för en helt underbar helg Malin, den kunde inte varit bättre! Har haft så roligt och mysigt med dig - precis lika bra som alltid! Längtar sååå mycket tills vi ses nästa gång - och då är vi alla samlade. Det var längesen nu!


Sov gott vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback