Animal

Tja! Jag sitter fortfarande på bussen, passerade nyss Helsingborg. Snart hemma!! Wiiie! Jag sitter och längtar efter vad helgen har att erbjuda, massor! Och just nu hade jag kunnat göra allt gör ett glas rosévin på balkongen, efter dessa galna pluggveckor är vi nog värda det! Men jag får hålla mig till imorgon för då ska Kevin och jag på dejt, inkluderat vin och middag på Lilla Torg kan jag tänka mig? Jag lyssnar just nu på Animal med Neon Trees och det tycker jag att alla borde göra - för gud vad bra den är! Sommarlåt! Puss på er! Vi hörs sen!


Kommentarer
Anonym säger:

Den låten är underbar! Har lyssnat sönder den i en månad nu!

2011-04-21 | 18:36:24
C säger:

Ja visst är den! Den är så livlig - jag blir så glad av den!! Den piggade upp min annars så svettiga och sunkiga bussresa hem till Malmö =)

2011-04-21 | 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback