13 timmar senare..

..är jag hemma från biblioteket. Hehe, det blev verkligen tentapluggande idag - på riktigt. Anna och jag kom till biblan vid 9.30 och har varit så sjuuukt effektiva hela dagen, och när klockan var 22.30 var det dags att packa väskorna och dra hemåt. Vi fick gjort allt det vi planerat idag så imorgon är det bara att köra på! Läsa läsa läsa!!! Tre dagars tentaplugg till sen smäller det.

Nu ska jag sova mina vänner, med gott samvete. Det är fortfarande mycket som ska sättas på plats men det är bara att köra på de närmsta tre dagarna. Suck. Men det peppar mig rätt mycket av att veta att jag ska hem i helgen och fira påsk och bara åtminstone låtsas att jag är ledig. Behöver några dagar utan plugg och sen på måndagen efter påsk börjar vi med nästa dos av tentaplugg.

Innan jag somnar tänkte jag bara slänga in de där insparksbilderna. Fy vad roligt vi hade! Jag saknar insparken! Tiden har sprungit iväg - men å andra sidan är vi ett år närmre att vara legitimerade sjuksyrror.



Prova-på-sittningen


Jävlas med andra lag - bra fjäskpoäng


Haha, Jacob i ett nötskal


23 personer i en telefonkiosk - check!

Fina märken till fina overaller

Sommarnätter på Akademien

Sylle och Jacob stod för drinkarna på prova-på-sittningen


Robinson-Robban?

Viktiga regler

Saknade Lill-Sandra som gjorde min inspark till en grym vecka :)!

Sov så gott allihopa! Vi hörs imorgon någon gång!
Puss & kram


Kommentarer
Johanna säger:

Gud vad duktig du är, nu får jag dåligt samvete! hehe, men du är verkligen värd en sovmorgon idag! :)

2011-04-18 | 07:30:47
Bloggadress: http://thesmallwonderfulthings.blogspot.com/
Anonym säger:

Söt du är Johanna!! Tack :) men nej få inte dåligt samvete, vi är inte normala..! Idag är det helt underbart väder! tror att jag ska gå ner till kanalen och sitta o plugga i solen!! MYS!

2011-04-18 | 08:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback