The thing about Cuba..

Jag har alltid haft en förkärlek för Kuba, älskade Kuba. Denna kärlek etsade sig ännu hårdare fast vid mig när jag första gången såg Dirty Dancing-filmen på Havanna... Jag kan inte nog beskriva hur gärna jag vill åka dit. Jag måste dit. Jag tänker åka dit! Högst på listan av "things-to-do-before-I-die".

Jag längtar tills jag får komma dit, lära mig dansa på riktigt! Njuta av deras fantastiska kultur!

Var inne på apollos sida och kollade runt lite, och bara hör på beskrivningen av Kuba:

"På Kuba väntar en bedårande natur, kultur och historia. Här är livsglädjen stor och stämningen skönt avslappnad. Kuba är tobaksbladens och salsans förlovade land, passa därför på att bjuda upp till dans under de varma kvällarna."










Om vi inte ses innan, så ses vi på Kuba!
Stay tuned.


Kommentarer
syster säger:

Ännu ett ställe som du och jag kommer att besöka en vacker dag min älskade syster =) massa kärlek till dig! you rock baby

2010-09-07 | 13:13:37
F A N C Y säger:

Visst är den =) Vill ha dig här med!!

2010-09-07 | 19:37:04
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback