Skåningen hemma

God morgon!

Efter 3,5 vecka i Småland är jag återigen hemma i Malmö hos mina kära! Tiden har gått så himla fort uppe i Jönköping och jag trivs oväntat bra där uppe, studierna är intressanta och det är fortfarande roligt. Tentan börjar dock närma sig så stressfaktorn är på topp men som sagt, det ska nog gå bra! =)

Efter en hel föreläsningsdag igår tog jag tåget hem till Malmö, där Malin och mamsi väntade på mig på centralen! De hade köpt med sig den berömda salladen, pepsi max givetvis och så hade vi mysigt framför Idol. Kramkalas!

Malin körde mig ut till Kevin sen som inte visste att jag skulle komma hem, jag har hela tiden sagt fredag så han blev lite smått överraskad! Och jag har kunnat hålla mig i två veckor utan att försäga mig viket jag är känd för att alltid göra... hehe, så det var en mysig första kväll hemma.

Idag ska jag in till stan, kära stora stad.. och handla färdigt presenterna till Malin och hälsa på Fanny på Scorett. Sen behöver jag också plugga en massa! Finns alltså tusen anledningar till att inte sitta kvar här..

Och sen måste Tobbe krya på sig som ligger inne på sjukan! Inte alls kul, hoppas det blir bra med dig snart!

Vi hörs senare, stay tuuuned!





Skönt att vara hemma igen, har saknat er!
Imorgon eller på lördag måste jag hinna träffa pappsi också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback