MASSA PLUGG!

Hej hopp!

Solen skiner i Jönköping och det är en helt fantastiskt fin dag!

Igår tillbringade jag min fredagskväll tillsammans med mina Omvårdnadsböcker. Jag satt och pluggade från klockan sex på kvällen tills klockan två inatt, jag var inne i ett sjukt stim så jag kunde inte sluta! Sov ut imorse, eller gick upp tio iaf, åt frukost med familjen och har varit en sväng på A6, ett köpcenter i Jönköping, med Maria. Och nu sitter jag här igen med mina böcker. Vi har ju seminarie på måndag så jag känner att jag måste plugga så mycket jag bara kan!

Imorgon kommer min kära pappa hit och ska hjälpa mig med min dator som krånglar, och så ska han ta med mig ut och käka! Har fått en del bra tips om restauranger med god mat så det blir en supermysig eftermiddag med pappsi.

Skriver säkert senare igen men nu kallar böckerna på mig!


/C

Kommentarer
F A N C Y säger:

Svar. Eller hur =) Jag behåller den!!

2010-09-04 | 17:24:09
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback