Bongo

Mitt internet har valt att inte fungera de senaste tre dagarna...och jag kom fram till hur sorgligt det egentligen är att man (jag) är så beroende av internet! Jag skäms faktiskt. Facebook, hotmail, bloggen, lägenhetssidor, internetbanken men framförallt spotify har jag saknat mest! 

Hur som helst..! I onsdags var jag på ett ställe som heter Bongo, med Ida & Lisa. De hade 2 för 1 framtill klockan 21 så vi fick i oss ett par goda Corona och någon cider, och även en stor nachokorg med aioli och salsa, även den 2 för 1 ;) perfekt ju!





Igår var jag hemma hos Becki, Malmö-Becki som jag jobbade med på Stippes! Vi satt och snackade oavbrutet i fyra mysiga timmar, hade Idol på i bakgrunden och delade en flaska vin till massa goda grönsaker med dippa! Riktigt mysig kväll :).

Nu ska jag iväg och handla lite mat, lite smått & gott. Ikväll ska jag plugga så jag ska unna mig lite gott!

Stay tuned, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback