Last weekend

Oj vad jag är dålig på att uppdatera! Den enda anledningen är att jag har haft för mycket att göra, framför allt med pluggandet inför tentan! Det har blivit långa dagar och kvällar på biblioteket, dålig sömn och tandvärk.. vilket delvis beror på en visdomstand men stressen och nervositeten inför dagens tenta har varit total. Men nu har vi äntligen fått den avklarad! Det kändes helt okej, jag vill inte säga för mycket för jag är så rädd för att kugga..så vi lämnar det här. Om tre veckor får vi svaren!

Förra helgen fyllde min lilla älskling 20 år, och som hon har längtat! Och självklart skulle jag åka ner för att fira denna dag! Vi hade först en underbart mysig dag tillsammans i stan, Malin handlade present efter present till sig själv =) jag handlade en transparent svart blus som jag velat ha så länge, men sen fick det vara stopp..!

Det blev premiär på  systemet för Malin och sen en helkväll ute! Emelie och hennes kompisar kom också sen så vi blev ett härlig gäng till slut, vi drack upp Gökboets alla mojitos och fortsatte sen till Etage för en helnatts dansande. Det var en lyckad kväll!










Min fina syster i sitt underbara hår!


Kommentarer
syster säger:

JAAAAA! Äntligen lite uppdatering, woohoooo =) Tycker du ska lägga ut lite vad som helst, outfit, en fika, en dag på bibblan...VAD SOM HELST! Så blir din syster glad =) Är fortfarande inne varje dag, ca 3 ggr i hopp om att det finns nått nytt, soooo don't make me disapointed... Gillar den bilden på mig själv faktiskt, bra jobbat bakom kameran! love you

2010-10-02 | 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback