Sex and the city

Morning sunshine!

Solen skiner dessvärre inte idag, än? kan man ju hoppas på. Började morgonen med att inte vakna när jag skulle, som alltid. Kevin ringde och jag lade på. Han ringde igen och jag svarade. Bra där annars hade jag sovit alldeles för länge!

Mamsi bakade bröd igår med olika fyllningar, ett med fetaost och salami, ett med soltorkade tomater och goda örter. Riktigt goda blev de båda två! Så när jag vaknat serverade mamsi gott bröd med te och så såg vi två avsnitt Sex and the city. Är på säsong 5 nu, Carrie har precis släppt sin första bok och träffat Mr Berger.

På tal om Sex and the city, jag kan knappt vänta tills filmen släpps! Det tråkiga är att jag inte är hemma på premiärdatumet, jag är i Danmark hos Emelie. Och ännu värre är att premiärdatumet i Danmark är den 2 juni så jag kan varken se premiären här eller i DK med Emelie..!

Har ni sett trailern? Gör det annars! Åh, Aidan älskade Aidan är med i filmen :)! Normalt sett är jag inget fan av 2:or när det gäller filmer som Sex and the city som redan är en uppföljare till serien, men denna kan nog vara riktigt bra. Can't wait.

Get Carried away!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback