Myskväll på Möllan

Hej hopp!

Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. HEJ RÅNET! Jag gillar inte att jag nu klassas som vuxen och betalar för tandläkarvården. För exakt 17 minuters undersökning och putsning, inga fel, inga hål (som vanligt), och så kostar det 715 kr. För en rutinkontroll? GUD!

Igår bestämde jag och Kevin att vi skulle träffas på Lilla torg istället för en hemmakväll med film (läs: jag somnar någonstans mitt i filmen). Vi satte oss på Gökboet och Kevin bjöd på en god hallon/bacardi-drink och tog själv en öl. Vi fortsatte mot Davidshall och sen till Möllan. När de stängde vid ett tog vi en taxi hem till mig och somnade gott.


Du gör mig glad ♥

 

Nu ska jag laga frukost och sedan ringa min lilla farmor! Sen blir det fortsättning på mitt Satc-maraton.

 

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback