Sunshine

God morgon :)

Solen strålar idag! Jag kan verkligen bli på ett jättebra humör så fort solen tittar fram. Mamma sa igår: "Vet du vad? När du kommer hem från Thailand är det vår här hemma! Knoppar på träden, snön borta, sol sol sol." Jag hoppas verkligen att det stämmer! Tänk så underbart, få komma hem till ytterliggare sol här hemma.

Idag tänkte jag skynda mig och hinna inom stan en liten timme innan jag börjar jobba. Måste fixa ett par jeansshort som var i fel storlek och även kika lite mer på en vårjacka jag hittade i söndags. Det var iofs på Nova men man kan tycka att den ska finnas i alla H&M-butiker :).

Min fina syster skrev igår ett jättefint inlägg i sin blogg, om oss. Och jag känner precis likadant, men det vet hon redan. Hur som helst, kika in hos Emelie ♥.

Vi i studentbilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback