Pink zebra

Hola!

Då var det äntligen fredag vilket innebär fredagsmys med vännerna! Tror det blir en softis hemma hos Tobbe ikväll med några av vännerna, lite god dricka o spel kanske?

Imorgon jobbar jag från 11-15 så det blir en lugn lördag! 13e dagen i rad jag jobbar nu, så söndagen ser jag verkligen fram emot! Imorgonkväll ska jag och Malin på en 20årsfest - så helgen väntas bli trevlig :).

Hittade en annorlunda bikini nyss på favoritsidan Asos som hade varit fin när kroppen fått en maaassa sol! Men jag vet inte. Jag har redan så många bikinis och kommer säkerligen hitta fler där nere. Men jag kan ändå aldrig låta bli, bikini är en sån grej som är rolig att köpa på sig! Ju fler desto bättre, älskar att variera.


Kommentarer
sis säger:

Vad fin den var gumman! Tycker helt seriöst att du ska köpa den till Thailand =) Så fresh på beachen när du är brun sen. KOlla mina bilder från fashion week, de finns på bloggen nu! love you honey

2010-02-13 | 01:38:52
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg säger:

Snyyyggt :D

2010-02-13 | 02:21:41
Bloggadress: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback