Nah neh nah

Hej hopp! Jag har för tillfället bara musik på, som aldrig förr. Jag älskar musik! Och jag älskar väldigt olika musiksorter. Som välkänt vill jag lära mig dansa, helst salsa, och musiken till salsa är helt fantastisk. Som Magalenha med Sergio Mendes, love it!

Så igår, började jag leta upp gamla låtar av ett av pappas favoritband för längesen, typ på 90-talet. Vaya con dios med låten Nah neh nah - hur underbar är inte den då?! Har spelat låten på repeat hela dagen. Och Memories med David Guetta förstås! ;)

Så här blev resultatet av dagens städning i klädkammaren. Gillar klänningar med paljetter på axlarna, som den jag hade när jag fyllde år. Köpte ju en ny för ett tag sen, en benvit sommarklänning med svarta/brons/guldiga detaljer på ena axeln - supersöt! Bilden i mitten är på min enda långklänning, den får nog åka med till Thailand! Hoppas på att hitta massor av söta långklänningar där nere :).


Kommentarer
Anonym säger:

jag vill också ha lust till att städa! MEN det har jag inte, ingen inspiration över huvud taget...dessutom så är det inte lika kul med en vanlig garderob, du har ju värsta walk in closet =) LOve the macro pictures by the way =)

2010-02-22 | 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback