Minishopping

God kväll! :) Idag smygstartade jag lite med shopping på min ovanligt långa lunch. Idag jobbade jag från öppning till stängning så fick en långlunch. Köpte mig en skarfs i härliga färger, ett svart linne med små knappar framtill, nagellack från Make up Store och en helt vanlig vit långärmad, lite tunnare tröja! =)

Får se om det utökas imorgon. Just det, ska köpa min marin imorgon, lade undan den en dag till. Nu ska jag och mamsi titta på Sex and the city och dricka te, och låtsas att Emelie är här - för fyfan vad jag saknar dig! ♥


Kommentarer
emelie säger:

Helt underbar liten kick off på våren =) Även om du ska leka sommar först din luring! JAG ska också kolla Satc nu!! wohooo, då är vi tillsammans (typ) hi hi älskar er! håll om Sigge!

2010-02-25 | 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback